Translate

2014年9月30日 星期二

對妳的一番話

真愛,其實任何時候也未真過😅。
我一直認為愛一個人其實純粹好單向咁想對方開心😊。我相信任何年齡都好難做到😪,別人嘅生活始終有別人難以訴說嘅難處😳。我地呢個年紀 ,識見有限, 莫講話解決人地嘅困難 ,連自己嘅困難都未必搞得掂😩,所以往往拍拖只系好似好兒戲咁😔,純粹多個人陪,玩下,support下,傾下心事,好難會到伴侶戈個階段😞。

不過,最純潔嘅愛情,吾系正正就系尼種膚淺嘅愛咩?😍長大左,成長左嘅我地,可能仍然有覓尋伴侶嘅可能😗,但系,可能吾會再一股傻勁去為對方,反而抱怨對方吾體諒自己,吾會好似而家d閃光彈咁成日記住d特別日子,反而用好多籍口推搪,連接一個電話都吾得閒😢。

我好討厭會始亂終棄嘅人😠,因為自己曾經系因吾成熟而傷害過人(雖然人家可能冇乜嘢😓),所以我更加吾想輕易對人許下承諾,不過往往因為自私而影響到人👉👈,我覺得既然學校畢業好大機會系失戀嘅原因,咁倒不如系畢業前將自己嘅感覺同埋諗法直接同自己中意嘅人講,可以嘅最好梗系系埋一齊😚,吾可以嘅起碼叫無憾丫,雖然會好影響自己中意嘅人😣。

沒有留言:

張貼留言